Ängelholm dag 2

Linus stack som vanligt iväg till jobbat strax efter kl fem på morgonen och själv klev man inte upp förrän efter nio. Det är allt skönt med sovmorgon! När jag hade vaknat till liv och tagit hand om morgon frillan så skickade jag iväg ett sms till Per. Vi möttes upp inne i Ängelholm någon timme senare, det blev lite fönster shopping.... trodde jag ja. Plötsligt fann jag mina glasögon, ett sådant par som man bara "måste ha". Dessvärre blev det ingen billig historia men efter att ha prova dem ett visst antal gånger bad jag att få återkomma lite senare under dagen, drabbades av beslutsångest gånger tusen.
Per och jag tog en paus på Espresso house, där en viss någon blev lite uppvaktad ;) hehe
När Linus slutat sitt schift kom även han ner till stan som råd inför mitt dyra köp. Jag vet att Linus inte gillar den stilen så uppskattade hans godkännande ännu mer. En sista titt på glasögonen resluterade i en bokning för en  synundersökning nästa dag och hemlåning av glasögonen. 
Även Linus handlade lite, svart hårfärg som jag sedan fick hjälpa honom med. Vi valde inte den bästa tiden på dygnet, men vi fick det i alla fall gjort!


Ännu en shopaholic? hehe



Kärlek





Per förstör beviset


Det blev en del spring fram och tillbaka över torget


Mina snygga glasögon från Peak


Linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0