Glasögon

Hur kommer det sig att man ofta hittar/ kommer på saker som man vill ha/ behöver? Nu har jag en hel del saker som jag vill ha, känns nästan som jag bygger på hög. Min mobil som jag vill ha har precis släppts ut på marknaden och där försvinner ca 3500kr och nu har jag även hittat två par snygga glasögon. Fastnade för ett par Prada gasögon men upptäckte snart att jag var sisådär tre år sen, de var tydligen populära år 2006. Men när jag tittade vidare hittade jag ett liknande par på favotic.com. Det var inte så länge sen som jag köpte nya men dessa är helt olika i modellen jämfört med dom jag redan har. Förändring förnöjer heter det ju! Men även om glasögonen är snygga så kanske det inte passar på just mig, får prova och se.


              

Prada glasögon som jag fastnade för (men de fanns  år 2006)


Dessa liknar Prada modellen
                                                                                     

Gillar även den här modellen



Vilket par gillar du bäst?





Kommentarer
Postat av: Thezz

Neee? Tycker dom du har passar dig bättre än dom här! :)

2009-08-24 @ 13:50:41
URL: http://frokenthezz.blogg.se/
Postat av: Linus

Håller med tess!

2009-08-24 @ 17:32:17
Postat av: Ferhat

SV: Visst var det grymma bilder? :D haha



Ja, vi hade skit kul fan :D. Kommer säkert bli fler såna där dagar snart :D

2009-08-25 @ 02:08:25
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0