Kalles kaviar

Idag tog jag en lång sovmorgon och efter en stund promenerade jag upp till Sidsjön för att hämta ut mitt paket. När jag klev ut ur porten så möttes jag av Sundsvalls välkända vindar, jag glömt bort hur kallt det är här uppe. Igår när jag satt och tittade lite på tv och klockan slog ett så blev det plötsligt iskallt i rummet, här för man köra på vintertäcke året runt.
Upp till Sidsjön är det en lång uppförsbacke och jag har upptäckt att jag inte kan gå långsamt när jag är ensam och har en destination, som när jag släpar hem mina väskor från central stationen här i Sundsvall. Istället för att ta det lungt nästan små springer jag hem..
Paket innehåll min hood tröja från Kalles kaviar, samlade man åtta streckkoder så får man inte hood tröja för endast 59kr (fraktavgiften) Färgen kanske inte var den snyggaste, men perfekt att ha på sig när man är hemma eller ska iväg och träna!



Det är alltid kul att få paket








Kommentarer
Postat av: Cecilia

ÅH, nice. Skönt i höst! Vi gillar't! :D

2009-08-30 @ 14:24:20
URL: http://sessilutt.blogg.se/
Postat av: Stefan Bengtsson

Nice, vilken fin en! Men åtta stycken Kalles kaviar tuber tar väll ett tag att äta upp? :D haha



kram!

2009-08-30 @ 18:02:05
URL: http://TheWayOfStefan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0