Puerto Rico

Nu är resan till Puerto Rico preliminär bokad. Jag medger att jag kände mig lite tveksam i början men nu känns det bara bättre och bättre, för vem vill inte ha en resa att se fram emot? Jag och/eller Linus kan fortfarande ändra oss då vi inte har betalat in handpeningen ännu, det gör vi först nästa vecka. Vi flyger med Ving tidigt den 25/12 och landar i Sverige igen den 9/1. Tror att en vecka skulle kännas lite kort, då kan mna åka ner utan att behöva känna sig det minsta stressad. Vi åker tillsammans med Linus kompisar Eva och Patrik, som var i Puerto Rico förra vinter och bodde på samma hotell som vi gör nu och det är ju en fördel för då måste ju resemålet vara bra.


Puerto Rico

Hotellet Altamar som vi ska bo på (bilden är tagen från Vings hemsida)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vi åker till Puerto rico nu på lörda, fast vi ska bo på puerto azul :) har du något tips på fina stränder där ?

2010-10-18 @ 11:47:57
Postat av: Mäk

Bilden på det turkosa vattnet & palmerna är dock tagen i ''Puerto Rico'' i Sydamerika.

2011-01-11 @ 19:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0