Sundsvall

Att vakna upp i kära Sundsvall var ett bra tag sen, lite kallare här uppe men solen skiner och det är alltid ett plus. Idag ska min dag bestå till största del av plugg men måste också ner på stan och betala in handpeningen till Ticket. Resan upp till Sundsvall var riktigt rolig, mycket prat och skratt bjöds det på... även en och en annan hambrugare haha


Vi lämnar vår by bakom oss


Jag


Cecilia är i gasen


Vi plockade upp Ferhat i Upplands väsby


Resan bjöd på en hel del regn


Reklam bilder gillar vi!


Ännu mer reklam...




Outlet


Cecilia och Ferhat


Ferhat och jag med min införskaffade Norrlands tröja





Ferhat`s nya stil. Vad tycks? =P

Kommentarer
Postat av: Ferhat

Hahahahahahah, vilka fula bilder det var på mig xD. Sista bilden, det var ni som tvingade mig att se ut så haha:P

2009-08-19 @ 12:58:39
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0