Trötter

Äntligen ska man strax få krypa ner i en skön, varm säng. Dagen började som sagt med en tenta kl nio följt av en bilfärd från Sundsvall till Fittja, där vi lämnade av Ferhat. Resan hem kändes betydligt längre hit än dit, men sitter man och åker genom en skog i regn oväder så kanske det har sin lilla förklaring... 
När vi lämnat Fittja åkte vi in till stan och mötte upp Emilia och Mickis för en drink. Jag är helt slut i kroppen och ändå har jag inte gjort något ansträngande, men är man lite förkyld så är man.


Ferhat


Cecilia hade svårt att sitta still, låter väl lovande?


Så klagar dom på att jag posar


En koncentrerad Brolle


Första stoppet


Vem blev mest nöjd med sitt köp ?


Brolle då


Nämen, vad skåda mitt öga mitt ute i skogen..









Snart hemma!







Drink senare på kvällen


Mickis och Cecilia


Emilia, Mickis och Louise

Kommentarer
Postat av: Sessan Brollin

HAHA!! Love it!! :D :D



Fan vad sjuk jag är idag asså. Kallsvettas och snorar som en unge. Uscamej. Inte okej..

Hur mår du, hoppas du orkar dig igenom dagen!! <3

2009-08-23 @ 11:05:36
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0