Rea

Aja baja Louise! Jag borde inte gå in i några affärer då jag faller så lätt för frestelser. Den här gången kunde jag inte låta bli att köpa dessa;


Tröjan är från MQ och kostar 249kr 


Hittade den här västen på MQ rean och den kostade 99kr

Jag köpte även ett par svarta tjocka leggings men det var faktiskt ett planerat köp och leggings kan man inte få för många utav. Det blev även en ljusblå oversized tröja från Gina trico för 49kr. Mig börde man inte få släppa lös ensam i en affär när det är reor, kanske borde jag shoppa lite mer med Linus? Han säger ifrån om han tycker det är dyrt eller att jag redan har något liknande plagg hängandes hemma i garderoben. Men nu måste jag hålla hårt i pengarna så jag kan betala av min resa i december.  

Kommentarer
Postat av: Linus

Så sant så, du har en garerob som skulle

va för 3-4 personer men som du använder själv. Nästan som kändisar, dem har kläderna 1gång sen ger dem bort eller säljer dem. Men den 25 som det ut som nu kommer

bli hur bra som helst i december.. våran egna lilla

present som vi ska unna oss själva

2009-08-13 @ 21:57:39
Postat av: Sara

hehe jo de e han verkligen, du har verkligen fått tag i den bästa killen som finns. : )

2009-08-14 @ 13:39:25
URL: http://saaijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0