Sluta vara negativ

Gud så irriterad jag blev idag, varför måste vissa påpeka onödiga saker. Jag var faktiskt nöjd med min resa till Puerto Rics nu i vinter, visserligen kostar den en del men det är ju som sagt under julen då många vill ut och resa. Sen måste jag anpassa mig efter skolan så jag inte missar viktiga dagar där. En resa till Thaliand går nästan på dubbla priset, visserligen är det ju billigare att leva där men ändå. Jag berättade gladerligen om min resa som jag och Linus hade planerat men när det kom fram att jag skulle till Puerto Rico i Gran Canaria och inte i Västindien så tyckte en viss person att det inte var lika spännande/häftigt längre. Vem sa att det skulle vara häftigt? Sen passade även denna person på att kommentera priset på resan, hur dyrt det var och frågade även om det var lyx hotell vi ska bo på. Varför måste man komma med sådana kommentarer, kan man inte bara hålla det för sig själv eller i alla fall tillägga "men det tror jag är värt det" efter alla negativa saker. Jag var ju snäll och följa med i bilen (jag blev tvungen att köra) till hamnen för att hämta hem några mammor, fastän jag behövde plugga. Kanske är jag väldigt lätt retlig idag men jag avskyr när någon tror att allting ska vara perfekt, alla har ju olika uppfattningar om vad som är perfekt. Jag tycker att få resa tillsammans med någon jag älskar är perfekt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

1, västindien kostar sisdär 50.000+ så vem har råd med det när man pluggar eller är arbetslös?!

2, Vi ska bo på ett 4stjärnigt hotell med super stor pool + ligger 500m utanför ingången.

3, Man åker inte på en resa för man tycker det är häftigt utan för o njuta av allt som finns att göra?!

4, Kan det bero på att denna person inte ska utomlands själv?

5, JAG ÄLSKAR DIG LOUISE och det ska bli hur underbart som helst att fira nyår utomlands +

2veckor i värmen (L)

2009-08-15 @ 20:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0