Regn

Hahaha säger jag bara efter dagens omtent, ett skämt antagligen från min sida. Till en början verkarde frågorna lovande men när jag närmade mig de två sista sidorna så lämnade jag några rader blankt. Hade verklinge  ingen aning vad jag skulle skriva och det gick inte heller att få ihop någo trovärdigt. Nu är det bara att vänta och se hur det går efter rättningen, hoppas på det bästa annars blir det ännu en omtenta i höst tillsammans med småttingarna (nya sjuksköterskor som börjar sin utblidning nu i höst).
Vägen hem efter tentan var minder kul, regnet öste ner och jag försökte hoppa över de stora vattenpölarna men utan resultat. Sitter nu hemma i lägenheten ch inväntar Cecilia som är och provrider hästan igen, vi beräknar vara ute på vägarna någon gång runt två tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0