Birsta

I natt var det inte kul att sova, vaknade flera gånger av min roliga rethosta. Så när klockan ringde om ville jag bara dra täcket över huvudet och sova några timmar till, men istället vilade jag 20 minuter extra.
Efter en dusch och lite yoghurt i magen var vi redo för ännu en dag uppe i norr.

Åker man till Sundsvall så måste man göra ett besök på Birsta. Rundturen gjorde både mig och Cecilia lite fattigare men samtidigt gjorde vi några fynd!










Cecilia var nöjd med sina fynd

l



Så var även jag


Kommentarer
Postat av: Ferhat

Sexiiiii bild på mig hahaha :D

2009-08-20 @ 19:38:12
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Linus

Herregud louise, kläder :D är det meningen du ska ta över mina 2hyllor som jag endast äger just nu eller?:P

kanske dags att jag flytar ner mina saker till källaren så du får plats med allt ditt?=)

2009-08-21 @ 09:00:39
Postat av: Thezz

Tack kära kuselin! :)

2009-08-21 @ 12:14:09
URL: http://frokenthezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0