Svårt att sova

I natt gick det inge vidare att somna, låg och vände och vred på mig i två timmar. Det finns flera förklaringar till varför; jag drack en latte tvåt immar innan jag hoppade i säng, är stressad när det gäller min tenta, orolig över att jag inte kommer kunna betala min resa i vinter och jag saknar L ponken. Jag har sådan ångest inför lördag och tenta så det finns inte, det kommer inte gå bra för fem öre men då får jag bara göra om den. Men jag vill verkligen inte det!
Har hunnit jobba några timmar idag och nu är det dags att plocka fram läslusen en stund, satte mig uppe på rummet för att försöka hitta plugg ro men det är ju inte det lättaste med en dator i närheten hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0