Ängelholm

Nu befinner jag mig nere i Ängelholm, bor tillsammans med Linus hemma hos en arbetskollega till honom, Känns lite lustigt att bo hemma hos någon man adrig har träfffat, samtidigt som Linus är iväg och jobbar. Nu är jag i alla fall hemma ensam en stund, eller ensam och ensam har hunden och katten som sällskap =)
Flygresan hit gick bra trots min förkylning, det sved till i ena örat när vi skulle landa bara men utöver det gick resan galant!
Linus slutar jobbet nu och är hemma om ca 30 minuter då ska vi eventuelt hitta på något skoj, solen här skiner för fulla muggar trots smhi utlovade regn. Inte för att jag klagar det är bara att passa på och njuta för om en vecka är jag uppe i kalla Sundsvall igen.

Kommentarer
Postat av: walbro

HAHAHAHA!! xD

Köp dessa till Limpan! Humor :D



http://www.kittyhell.com/2009/08/11/hello-kitty-mens-underwear-additions/

2009-08-26 @ 17:49:14
URL: http://sessilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0