Det löser sig

Nu börjar allting ordna upp sig (peppar peppar ta i trä), har nu mailat till min läraren som sa att vi endast kommer ha ett grupp arbete om två och två under julen. Då är det bara att jag pluggar för fulla muggar innan jag går på "lov" och det borde man ju klara av, hellre plugga intensivt på kort tid för att sedan får lite lediga dagar. Men jag ska ändå prata med läraren på onsdag för att dubbel kolla hur schemat eventuellt ser ut.
Måste tacka Cecilia, Linus och Ferhat som orkar med mig när jag är under stress, blir inte den roligaste personen att umgås med just då. Man allting löser sig till slut, så tack för er hjälp!
Annars idag har jag hunnit med att gå till skolan med Ferhat och komplettera (ett ord som jag fick problem med att stava till) några rader som fattades i rapporten. Därefter gick vi ner till stan en sväng, fikade lite och jag hittade några super söta tallrikar på Sia. Ferhat blev lite sugen på att köpa en rosa popcorn skål, men det blev inget mer med det. Utan istället fick jag ett lila Mcdonalds glas av honom, det var jätte snällt. Tycker om dessa glas då de rymmer tillräckligt mycket.

Nu håller jag på och städar igen för fullt, vill att lägenheten ska skina när jag är klar. Var precis nere och bokade tvätt tid imorgon mellan kl 5-8 fastän det fanns fler tider senare på dagen. Jag tycker det är mycket skönare att ha tråkiga saker gjort, för då har man hela dagen framför sig. Sen hoppas jag kunna låna Henrikas nycklar så kan jag boka båda tvättmaskinerna för jag har en hel del saker att tvätta, bara sängkläder tar upp en maskin.



Söta tallrikar eller hur!


Nytt glas



Lite för många påsar kanske....


Kommentarer
Postat av: Ferhat

Haha, jag vill inte ha rosa popcornskål (A) :)



Nej men du är inte jobbig Lollo. Jag verkar vara den som är jobbigast :P

2009-08-31 @ 16:18:23
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Sessan

Finns alltid för dig <3

Snygga tallrikar och va bra rummet blev!

NU sitetr jag framför datan och fixar lite och allt är as jobbigt. Linserna fasnar och jag har masa saker att göra. Suck. vilken jävla lång dag altså. Vad hände med den sköna ledigheten lixom!? Tillbaka till verkligheten antar jag...



Vi hörs hjärtat, puss

2009-08-31 @ 23:33:11
URL: http://sessilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0