Tennis

Nu har jag spenderat fler timmar med att göra ingenting, börjar tröttna på det! Vill bli av med förkylningen och då ska vila hjälpa, men oj så tråååkigt det är. Jag har i alla fall fått några underhållande samtal idag från vänner och pojkvännen.

Blev lite avundsjuk på lillebror som ska ut och springa lite i spåret nu, Jag vill också kunna springa! Jag har ingen kondition för fem öre men det är dags att träna upp den snart (som så många andra också säger) Ska eventuellt spela tennis i veckan nere i skåne med Linus, Per och Patrik. Vi får se hur det slutar, tänker bara på sist när jag och Cecilia spelade för ett eller två år sedan då kom spelandet aldrig igång på riktigt. Vi hann slå bollen en varsin gång innan den flög åt ett annat håll, men kul hade vi minsann.



Pappa och lillebror fiskade kräftor i helgen, mysiga djur!





Louise gillar ego bilder

Kommentarer
Postat av: Sessan

HAHA, always you and me baby! :D

Fan kommer sakna dig när du drar... You have no clue.. Du betyder allt, Puss, uppdatera dig när du är i skåne och hälsa linus och per! :)

2009-08-23 @ 21:29:39
URL: http://sessilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0