Ängelholm dag 1

Nu har jag lite uppdateringa här på gång,har inte blivit så mycket bloggande då jag var nere i Ängelholm och hälsade på Linus. Som jag tidigare skrev bodde vi hemma hos Linus arbetskollega Jocke, hans sambo Ami och deras hund Hampus och katt Sigge.
När jag vaknade upp på tisdag morgon var Linus redan på jobbet sen några timmar tillbaka och jag fick sysselsätta mig själv. Jocke var snäll och visade mig runt på stan lite så jag slapp sitta inne hela dagen.
När Linus senare slutat sitt arbetspass var det dags för Jocke att påbörja sitt.
På eftermiddagen åkte vi till Lund för att hälsa på Linus kompis Safid. Vi tog en sväng till Ikea och därefter blev det hämtmat framför tv:n.


Linus


Linus <3


Snart framme



"Hon ska va stor, hon ska va mullig, hon ska va tjock, hon ska va knubbig...."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0