Flygbiljett

I morse vaknade jag först klockan åtta men somnade om en stund till, för vad är vitsen med att gå upp klockan åtta egentligen? Ingen annan är ju vaken då och skulle man ringa hem till någon känns det nästan elakt, något som Linus fick prova på då jag väckte honom.
Idag blir det inget jobbande för min del, är fortfarande lite fökyld och då är det bäst att jag stannar hemma en dag till. Lyckligtvis "brinner" det inte i näsan länge, igår ikväll kändes det verkligen som det brann i näsan. Det gjorde ont och värmde men det försvann under natten.
Nu hoppas jag verkligen att förkylningen har släppt tills imorgon av flera olika anledningar men speciellt då jag ska flyga ner till Ängelholm och hälsa på Linus. Hur ont kommer inte det göra!! Sist jag flög förkyld var från Spanien för ett antal år sedan och det kändes må jag säga. Sen vore det kul att få jobba imorgon, var ett tag sen sist. Har men ett toppen jobb som mig så längtar man efter sina timmar =)

Nu är flygbiljetten bokad imorgon kl 21:30 från arlanda, vart faktiskt lite förvånad över hur billigt det vart. En sista minuten (flygbiljett) kostar 395 kr och en sista minuten (tågbiljett) kostar 425 kr och då skiljer ju även restiden men 2,5 timmar.
Värsta kapet!

Just nu sitter jag och tittar lite på Sunes jul, det är bra grejor det!




Kommentarer
Postat av: Linus

bara för sas har speciella erbjudande denna månanden ut!

vad ska du göra i ängeholm då?

2009-08-23 @ 13:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0