Vilken miss

Så var man framme i Sundsvall igen och den här gången möttes man inte av berg med räkningar, rabatt erbjudanden mm utan endast av några trevligheter. Har ett paket att hämta ut på posten, jag vet inte riktigt vad det kan vara, men har mina gissningar. När jag satt på tåget skickade jag iväg ett sms till Henrika för att se om hon redan var uppe i Sundsvall eller inte, fick till svar att hon funderade på att åka till Sundsvall på måndag då vi tydligen börjar skolan på onsdag istället. Då vart jag ritkigt irriterad, jag var helt inställd på att vi skulle börja skolan på måndag men så ändrar de i sista sekunde och dum som jag var tittade inte för att se om det blivit några ändringar utan bokade resan upp hit ändå. Jag och skolor (scheman) går inte ihop, det är inte första gången som jag gör misstag men förra gången var värst. Höll på att mista min plats då jag glömt att registera mig, hade verkligen tur i oturen den gången!

 Sitter just nu och dricker kaffe, funderar på att gå en sväng ner till Coop för att köpa något att dricka ikväll och lite frukost till imorgon då kylskåpet är helt tomt. Tanken är att jag ska storhandla imorgon och tänkte därför göra en listan ikväll. Är inte på humör att släpa hem tunga kassar ikväll, det spar jag till imorgon.
Pratade precis med Ferhat som frågade om jag ville med ut ikväll men det är tveksamt. Är väldigt trött efter en lång och stressig dag. Tänkte få igång min nya mobil som jag fick av Linus igår innan jag åkte hem. Nu är jag verkligen bortskämd på riktigt, men jag känner mig alltid bortskämd när jag är tillsammans med honom.




Louise flummar runt i lägenheten


För många koppar kaffe?


Min nya mobil


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Awe, du kunde ha varit hemma här i någon dag till.. Men du får leka med Ferre medan. Sen får du gå lite i skolan och vara flitig. Sen får du faktiskt komma tillbaka till mig snart!! Saknar dig alltid! PUSS

2009-08-29 @ 22:18:11
URL: http://sessilutt.blogg.se/
Postat av: Stefan Bengtsson

Ahhh!!! Älskar sundsvall! Där kan man shoppa sig runerad! :D haha Och inte tal på IKEA som är där! :D haha

2009-08-29 @ 23:24:39
URL: http://TheWayOfStefan.blogspot.com
Postat av: Ferhat

SV: Haha jaa precis :D



Men vad fin mobilen är :o

2009-08-30 @ 11:25:12
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0