Så var det måndag igen

Vad hände med helgen? Är det inte söndag idag? Helgen bara försvann, men de sägs ju att tiden går fort när man har roligt, för roligt har jag verkligen haft!
Helgen började med att Linus kom och hälsade på, men att hämta upp honom i Upplands väsby skulle visa sig bli mer komplicerad än jag hade trott. När jag hade rullat ut på stora vägen och lämnade vår lilla by bakom mig började batterie knappen lysa och jag blev väldigt nojjig så ringde både Linus och pappa som sa åt mig att vända om och byta bil. Det var ju lättare sagt än gjort då jag blev stående på en infart när minst 40 tävlings bilar körde förbi. Men till slut kom jag iaf fram till en mindre road Linus som fått följa några fulla tjejer skådespeleri. Under lördag var det kalas för fulla muggar, Christer fyllde 50 år. Under festens gång var det vissa som fick i sig lite mer än andra men det var hur roligt som helst. Ungdomar och vuxna är en bra mix på dansgolvet!
Söndagen bestod till största delen av vila och film.

Idag ringde klockan 05:33 då det var dags att kliva upp för att säga hejdå till Linus som åkte ner till skåne igen, nu längtar jag bara till oktober då vi slipper pendla och får vara vi två igen =) När jag lämnat av Linus vid tågstationen och matat hundarna så hann klockan bli sju och det kändes nästan onödigt att hoppa ner i säng igen för en timme men ögonen sa någonting helt annat och somnade fort om. Sen bar det av till jobbet och kom hem igen kl 16, då åkte jag med mamma för att handla mat och något hon skulle ha på sig inför bröllopet. Jag hittade bla den här lilla söta väskan;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0