Problem gillar vi

Varför måste man stöta på nya problem stup i kvarten? När man väl har löst ett problem så dyker snart ett nytt problem upp. Tydligen kommer vi inte ha något vinterlov och då spricker allting, har ju planerat en resa med Linus och redan betalat in handpeningen. När jag och Ferhat var ute på promenad nere på stan träffade vi på några från klassen varav en berättade att vi inte har något lov i vinter och just den här personen är bra på att skrämma upp folk.. Speciellt mig! Denna person använder sig av en skrämande och självsäker talteknik som får en att tro på vad personen säger.
Nu är jag väldigt stressad och nervös, får se hur jag löser detta på bästa sätt. Ska ner till skolan imorgon och  prata med någon lärare. Känns lite konstigt om vi inte skulle vara lediga alls, det är ju ca 3-4 röda dagar under julen och då vill troligen lärarna också ha ett break. Jag har i alla fall inte lyckats lugna ner mig efter det här utan tänkte nu istället ta till lite Marabou choklad. Lite godis och Sagan om konungens återkomst (på kanal 3) är vad som står på schemat klockan nio ikväll!


Du och jag ikväll


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hoppas det löser dig gumman. Håll mig uppdaterad, PUSS! (L)

2009-08-30 @ 21:08:17
URL: http://sessilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0