Hurtigt

Vart tog solen vägen som smhi lovade? Lyckligtvis blev det ingen större regnskurar och fram mot kvällen tittade solen självklar fram. Mötte upp Cecilia och Emilia för en kvälls promenad kl 17 och går man med Emilia får man minsann inte slöa haha, hurtigt värre var det och nu i efterhand känns det må jag säga!
Sen har jag även pratat med Lille Linus angående en resa i vinter, där han har som förslag att åka till Puerto Rico. Jag undrar om jag har blivit snål på riktigt, att handla upp saker för en tusen lapp eller två är okej men när det börjar bli två siffrigt så får jag lite små panik. Jag är nog lite rädd att inte ha pengar men det måste jag väl bara komma över. Det skulle faktiskt vara hur mysigt som helst att åka iväg med Linus i två veckor och njuta av sol, lite värme och god mat.

Sitter i alla fall här nu nere i köket och pluggar samtidigt som jag skriver ett inlägg i bloggen och tittar på Beck på fyran, det kallas Super Woman med andra ord haha. Inte många fruntimmer som kan sig på så många saker åt gången.

Kommentarer
Postat av: Brolle

Power to Louise! Åk och res ensam med linus på en liten romantisk tripp tycker en viss sessilutt!! :D

2009-08-10 @ 22:51:33
URL: http://sessilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0