091206

Herre gud vad effektiv jag har varit idag, trots det att jag tog en lång efterlängtad sovmorgon. Har varit hemma hos Henrika i några timmar och skrivit lite på diskussionen till rapporten och fått lite undervisning i hur man ska spända olika läkemedel. Spädning är verkligen inte min grej men jag hoppas jag förtstår och lär mig så mycket som möjligt innan fredag då tentamen tillfället äger rum. Nu ska jag laga lite middag så jag orkar med ett styrka/medel 75 minuter lite senare ikväll. Förhoppningsvis blir det lite mer plugg då jag kommer hem efter träningen, det beror lite på hur trött jag är efter passet. Vaknade imorse öm i kroppen efter två timmar på ett dansgolv. Gårkvällen var som sagt väldigt lyckad, även om jag fick kämpa för att hålla ögonen öppna så var det värt det! Det var väldigt länge sedan jag var ute och dansade, jag saknar det och igår fick jag en kväll på Oscars med Henrika. Vi gjorde en favorit i repris!



Mitt fynd från julmarknaden; saffran skorpor från Tant Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0