Barkarby outlet

Jisses vad trött man blir efter en sådan här dag, som började med en tripp till Barkarby outlet med mamma för att se om de hade en varm vinter jacka till nedsatt pris. Men självklart fanns det ingen, så nu måste jag fundera på om jag vill betala 5000/ 4000 kr eller köpa en billigare jacka men då inte lika snygg.
Istället hittade jag ännu ett till träningslinnen och dom kan man ju inte ha för många av, lite ofräscht att träna flera dagar i samma linne som stinker indränkt svett. Jag gjorde även några fynd på Noa Noa en affär som har väldigt fina men dyra kläder och smycken. Efter några timmar på Barkarby var vi återigen hemma för att äta lite kvällsmat och därefter åkte jag iväg för att träna Kombi 90 minuter, ett pass där man tränar skivstång 45 minuter följt av spinning i 45 minuter. Kombi är ett pass jag verkligen kan rekommendera! Jag vart helt slut i kropppen, speciellt benen då jag inte är någon van spinnare.

Så här roligt har jag när jag provar kläder, inget av dess plagg följde dock med mig hem



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0