Lucia shopping

Gårdagen började med lite plugg och efter några timmar vaknade även Henrika till liv, men blir trött efter en massa timmar av dansade på Kåren kvällen innan. Vi möttes upp nere i stan och fönstershoppade lite, jag köpte en jättefin Bh från KappAhl och Henrika fyndade lite små söta saker inne på H&M men mest så lekte vi modeller haha! Jag provade även jackan från Fjällräven en gång till och den är ju så snygg och varm,men 5000kr är mycket att lägga ut och jag känner mig lte kluven just nu. På tisdag ska jag och tjejerna i alla fall åka till Birsta och då tänkte jag prova fler jackor från Peak, Boomerang. Nej nej jag är ingen märkesnörd men dessa jackor har kvalitè och sitter bättre än min nuvarande jacka.










Kommentarer
Postat av: jessie

Ja, jag förstår precis hur du känner. Ska bli riktigt kul att komma hem och fira jul. Hörde att du läste till sjuksköterska. Jag funderade på det ett tag förr i tiden , men de var innan jag fastna i rese-jobbs-livet haha. Nu läser jag Service management och tourism managemet i Helsingborg. Riktigt tuff linje faktiskt hehe. Hörde att Linus kommer ner till Karlstad en sväng efter jul, blir du också med eller ? :)

2009-12-15 @ 11:00:33
URL: http://dejess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0