Titanic 2

Nu är jag vaken och klar för att gå ner till skolan om en timme, lite drygt det där när man kliver upp alldeles för tidigt och får istället sitta och vänta in tiden. Jag satt i alla fall och klickade runt på olika sidor när jag plötsligt såg att det ska komme en Titanic 2?! Den kommer handla om Jack som efter flera år har varit infrusen i ett stort isblock väcks till liv och därefter börjar hans jakt efter sökandet på Rosen. Men allt är inte en dans på rosor utan när han har vaknat upp igen så flyr han och då blir han efterlyst. Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om filmen, den känns mest bara väldigt sorlig. Rose är ju död och han springer runt helt förvirrade i en helt ny stad/ värld. Vore rätt komiskt om det här var sant och det blev en film på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0