Ingen klänning idag

Nu kom jag hem efter en tur på stan. Jag gick dit ihopp om att få prova klänningen från H&M , men fanns den inne tro?! Nej självklart fanns den inte, typiskt!Jag letade vidare men hittade inte en endaste party klänning som jag kan ha på nyår. Istället provade jag lite andra kläder, men det blev inget klädesköp utan istället köpte jag mat och till efterrätt blir det vindruvor, mums. Inne på KappAhl hittade jag en klänning som jag spanat in för några månader sedan och nu har jag 25% rabatt på en valfri vara från KappAhl. Dessvärre vet jag bara inte när jag skulle använda den, inte en klänning man har till vardags precis.. eller?



Här är klänningen jag vill ha från KappAhl för 599kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0