091219

Klockan är bara "två" och jag har hunnit med att träna, tvätta och plugga lite med Ferhat. Det tycker jag är starkt jobbat av mig med tanke på att det är en lördag. Nu har vi bestämt oss för att ta eftermiddagen och kvällen fri från rapport skrivning, men vem vet kanske tittar jag igenom den ändå.
Nu ska jag snart gå ner på stan en sväng och spana in/ prova klänningen från H&M och även se om de snygga leggingsen inne på MQ fortfarande finns kvar.

Louise, Henrika och Filip

Louise och Anna


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja men de tycker ja absolut du ska göra. Den kan ju vara sjukt snygg på jue. =)

Ja du nyår har kännts så långt bort så länge så inge bestämt på kläfronten, än mindre själva nyår. Vet inte om ja jobbar heller.

Så får se, de lär ju bli dricka och ngn utgång iaf. =)

2009-12-19 @ 17:15:05
URL: http://lijaasall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0