Kladdkaka

Idag började jag dagen men att handla lite ingredienser till kladdkakan som jag precis har bakat, kladdkakan ska jag sedan ta med till min praktik och bjuda på imorgon då det är min sista dag där. Egentligen skulle jag ha varit på min praktik idag men då min handledare är ledig fick jag vara hemma och skriva på min rapport.
Tyvärr har jag inte kommit så långt på min rapport som jag skulle önskat då jag istället har tillbringat större delen av dagen med att baka, prata i telefon och planerat nyårsafton. Nu är i alla fall nyårsafton bokad och klar, det blir jag, Linus, Cecilia och Linnea som åker på kryssning till Åbo.


Kladdkakan jag ska bjuda på imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0