Festa på juldagen

Igår var det fest och vi fick förstärkning av Adam, själv hade jag inget att ta på mig så det blev tröjan från Lindex ännu en gång (hade inte räknat med att gå ut under min vistelsen i Stockholm). Kvällen började hemma hos Mark som bjöd på sprit, underhållning och guitar hero tävling. Kvällen var riktigt lyckad men efter ett tag var det dags att ta tåget in till Stockholm och där började kvällen gå "illa". Alla var oense om vart vi skulle gå, det blåst upp till en liten snöstorm och mina fötter var dyngsura och kalla efter att ha läckt in snö/slask. Vi ställde oss i kön till Grodan men insåg rätt snart att detta skulle ta en evighet, gillar verkligen inte deras kösystem.
En kväll som började så bra slutade på Mcdondals.

Linus och Adam


Linnea och Cecilia

Cecilia

Tryckare

Kramkalas

Cecilia och Louise

Adam och Cecilia

Louise och Adam

Linnea, Linus och Adam

Efterfest a la Linus och Adam =)


Kommentarer
Postat av: FERHAT - STUDERAR TILL SJUKSKÖTERSKA

SV: Ja, det hoppas jag också :) men alla kläder vara bara skit :P. Funderar på att åka till stan eller vänta tills jag åker upp till Sundsvall :D

2009-12-26 @ 15:29:53
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0