För mycket tid

Jag har alldeles för mycket tid till att göra ingenting. Just nu sitter jag i skolan och har avslutat min korta med goda lunch, inväntar nu bara att Ferhat ska komma tillbaka till skolan så vi kan fortsätta skriva på rapporten. Än så länge går det bra och för varje dag kommer vi ett steg närmare målet; att bli klar med rapporten innan tisdag
(22/12). Senare ikväll är det avslutning på friskis för att funktionärer och ledare, det ska bli trevligt!

Hittade dessa spännande kläder när jag klickade mig runt på internet.

199kr


Sicken liten gräddbakelse man skulle se ut i denna =) 349kr

Jag gillar den här kjolen men vet inte hur den skulle se ut på mig..kostar 349kr

Den här klänningen är väldigt annorlund, men jag vet inte om den är snygg...
Den skulle annars kunna vara ett alternativ inför nyår.. kostar 499kr


Kommentarer
Postat av: Sara

vilka kläder alltså, inget ja skulle klara av att bära, men passa ju vissa bättre än andra, du skulle säkert klara av de. = )

2009-12-18 @ 20:53:51
URL: http://lijaasall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0