Fredagen kom och gick

Fredagen kom och gick och speciellt händelserik var den då inte. Under dagen har jag och Ferhat skrivit en hel del på bloggen, ibland gick det bra och andra gånger mindre bra. Sen var det avslutning på Friskis där det bjöds på julmat och även en julklapp till alla oss värdar. När jag kom hem igen var det bara att byta om och gå över till Henrika för att skriva lite mer på rapporten och nu är jag entligen hemma.
Tänkte faktiskt hoppa i säng nu så att jag orkar kliva upp klockan åtta imorgon för att träna en timme senare. Resten av dagen lär bestå av en hel del rapport skrivning och även lite tvätt.

Den här söta tomten fick jag från Friskis


Min söte Linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0