Ingen koncentration från min sida

Hur hittar man tillbaka till motivationen att plugga? Idag hade jag verkligen ingen koncentration alls när jag och Ferhat satt i skolan för att skriva på rapporten. Jag tyckte lite synd om Ferhat, men vi ger det ett nytt försök senare ikväll efter min träning. Vi har inte mycket kvar att göra och det kanske är det som är "problemet", när man är så nära att äntligen bli klar så finns det ingen ork. Har man sen gott om tid på sig att göra klart arbetet så skjuter man det bara framför sig, istället för att ta tag i det. Nu är det bara två dagar kvar i Sundsvall innan jag och Linus åker hem till min familj, det kommer bli så mysigt! Jag hade faktiskt tänkt packa lite redan nu så jag inte behver stressa med det imorgon. Det vore perfekt om vi blev klara ikväll så kunde man ha en slappar dag imorgon, inhandla de sista julklapparna, städa, packa och bara umgås.


Den här tröjan beställde jag idag från Modekungen för 499kr, den verkar så varm och mysig. Den lär komma till stor användning nu i vinter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0