Julmarknad

Att jag alltid ska få sådan beslutsångest på lördag och söndag morgon. Ligger alltid kvar i sängen in i det sista och då måste jag i princip springa ner för att hinna till träningen. Jag vet ju att jag kommer gå upp för att träna men ändå drar jag ut på det och det resultetar i lite jogging till friskis, bra uppvärming men irriterade att jag aldrig lär mig.
Efter nio passet idag så var jag och fotograferade mig, bilden vart inge vidare men jag får låta bli att titta på den sen när den hänger uppe. förhoppningsvis så smälter man in mängden och då syns man inte. Jag försökte få dem att mörka bilden lite, men tyävrr tror jag inte att jag lyckades så bra haha.

Nu ska jag snart åka till Norra Berget med Henrika för att gå på julmarkand, det kommer bli super mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0