Lackleggings

Idag trodde jag för en sekund att jag hittat ett par lackleggings, men icke då. Det är så oerhört irriterande att nu när jag väl har bestämt mig för att jag vill ha ett par så finns dom inte kvar, varken på Kappahl eller Mq (som var mitt förstahandsval då jag har rabbat på just dessa butiker). Kanske blir jag tvungen att beställa men sånt verka ju så krånligt när det gäller leggings, ett klädesplagg som kan sitta lite hur som helst beroende på vilket märke det är. 
Men jag har inte bara gått och irriterat mig på att jag inte hittade mina leggings utan jag har även jobbat några timmar, därefter följa med Cecilia till Kista centrum en stund. Det var tänkt att jag skulle låta bli att öppna plånboken men det gick ju inte, istället hittade jag några fina saker. Jag har insett att jag måste rensa ur min byrå i Sundsvall när jag kommer hem, annars får jag inte plats med allt de nya. Några saker har jag tänkt lägga upp på blocket, kläder som nästan är helt oanvända och som inte gör någon nytta liggandes i min byrålåda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0