Läkemedelsberäkning

Då var veckans smutstvätt äntligen ren igen efter tre timmars tid nere i tvättstugan, jag tvättade även Henrikas kläder... lika bra att passa på när jag ändå bokar båda tvättmaskinerna. Dock vart jag lite besviken när jag upptäckte att ena torktumlaren inte fungerade och detta ledde till väldigt överfyllda torkskåp, men nu är i alla fall allt rent och torrt. Så hela morgonen (5-8) spenderade jag i tvättstugan och i väntan på att tvättmaskinen skulle bli klar så gjorde jag några matematik tal, senare idag väntas tentan i läkemedelsberäkning. Hoppas det går vägen den här gången, men man kan ju aldrig veta hur det gick/ kommer gå... inte ens efteråt. Nu ska jag fortsätta vika ihop tvätten till fina högar och snart vaknar kanske min lilla sjusovare =)


Den här tröjan hade man inte tackat nej till, hade det inte varit så dyrt att frakta över så skulle den snart befinna sig hemma i min byrålåda...


Kommentarer
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

tummen upp :D

2009-12-11 @ 09:10:59
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg :)..

2009-12-11 @ 11:15:09
URL: http://dejess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Frakta över från vadå?

2009-12-12 @ 00:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0