Mellandagsrea

Efter att ha sovir enbart fem timmar var jag uppe igen och förberedd på att träna kl nio. Efter mitt träningspass åkte jag till Kista centrum för att se om det var någon mellandagsrea iår eller inte. Det var verkligen tur att jag åkte dit precis när butikerna öppna för en timme senare var det ont om parkerings platser och mycket folk. Jag fyndade inte så mycket den här gången, det fanns gott om saker som jag gillade men ändå inte köpte. Även fast det inte blev så många nya plagg så vart det desto fler foton på mig haha. Det är bara en klänning/tröja som jag fortfarande är lite osäker på, annars ska jag försöka låta bli att titta mer på rean. Nu är det en vinter jacka som gäller, jag var inne på Stadium och provade Peak jackan som kostar 4000kr.









Den här fina skjortan från MQ köpte jag till Linus


Kommentarer
Postat av: FERHAT - STUDERAR TILL SJUKSKÖTERSKA

SV: Nej, eftersom att det är stängt just nu men jag ska ringa till de på måndag. Själv då? :P

2009-12-27 @ 00:44:59
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0