Party party

Det var en lyckad kväll nere på Förrådet, mycket skratt och trevliga vänner. Nu är de flesta av dem inne på Kåren och tömmer baren (bartömning där ikväll) och det gör dem helt rätt i! Tråkig som jag är stannar jag hemma, sitter faktiskt och tittar lite på Beck samtidigt som jag filar på min inlämningsuppgift. Blir jag inte klar och nöjd med den i tid så kommer jag blir sjukt besviken på mig själv, att alla andra klarade det utom jag...

Här är i alla fall bilder på min nya fina tröja från Lindex!




Kommentarer
Postat av: Jessie

Kul att ni lyckades hitta Redtowers chokladkaka, många turister som missar den ;). Alanya är verkligen ett underbart ställe, skulle inte tveka en sekund på att få bo där. Men istället sitter man här i blåsiga skåne haha, men men studier får väl komma först antar jag. Allt bra med er uppe i Sundsvall? :)

2009-12-13 @ 13:25:28
URL: http://dejess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0