Praktiskt eller inte

Känslan av att vara klar med rapporten är underbar! Visserligen har vi lite småsaker som måste justeras men i stora drag är vi klara och imorgon åker vi hem. Helt ledig i jul blir jag inte då vi måste skriva en diskussion till rapporten men den ska skrivas individuellt och inte vara klar förrän den 13/1.
När jag och Ferhat blev klara med rapporten så mötte jag upp Linus för en tur ner på stan. Jag provade min fina klänning från KappAhl igen och den är ju helt gudomlig! Men när kan man använda den? Klänningen kanske inte är den mest praktiska då det inte är en klänning som används till vardags utan mer speciella tillfällen.



Linus och jag tog en fika inne på Barista, lite skönt att få sitte ner efter en timmes shopping eller hur Linus? hehe






Nä nu ska vi laga lite tacos här hemma och sen städa och packa inför resan till Stockholm imorgon.


Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, visst är det?!

Mysfaktor + lite ljusare.. Men imorgon vänder det till längre dagar! :)

Faan vilken söt tomte du hade på kort där! Har varit på G och köpa en liknande ett par gånger, men min kära man har hindrat mig. :D Jag smugglade dock hem två små.. ;P

2009-12-21 @ 20:15:45
URL: http://frokennumerafru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0