Sista dagen 2009

Klockan bara tickar iväg och snart ska vi åka in till stan för att där byta till tunnelbanan som ska ta oss ut till Silja Line, nyår ska firas ute till havs i år och vi är riktigt laddade! Linus kom hit igår kväll och nu är truppen samlad, vi blir enbart fyra personer från vår lilla by som åker. Tre damer och en ensam herre, men han klagar inte för det haha. Bara för att jag har varit ledig idag så innebär det inte att jag har legat på latsidan, snarare tvärtom. Började dagen med en 8km lång promenad med hundarna och därefter åkte jag och Cecilia till Väsby centrum för att införskaffa de sista detaljerna till ikväll. Det blev ett par snygga skor till Louise och som jag tror kommer passa till min klänning. Nu ska vi åka och lämna hundarna hos min farmor.

Gott Nytt År Allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0