Spännande

Linus är nere i skåne över helgen och träffar sin mamma och vänner, väldigt tomt har det varit här hemma utan honom. Vi sittet och skriver lite på msn då han berättar att jag ska få en present och plötsligt blev jag fem år igen. Det är allltid lika kul att få en liten present eller bli överraskad på något sätt!

Linus: Jag har köpt en sak till dig
Jag: Åh vaddå?
Linus: Det vill du gärna veta va?
Jag: JAAAAA
Linus: Hehe, Jag har snappat upp lite saker som du sa att du vill ha. Så hittade jag en liten fin sak.
Jag (antar att det är en julklapp): Då vill jag klämma och känna på juklappen när du är tillbaka.
Linus: Jag har inte slagit in den.
Jag: Inte?
Linus: Nä det är mer en present än en julklapp.


Vad har du nu hittat på? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0