Tisdags mys

Jag är så trött och jag förstår inte varför jag är uppe men snart ska jag kila över till Henrika och titta på Desperate Housewives. På min praktik har jag varit väldigt effektiv idag, har hunnit med en hel del saker. Tog troligen mitt sista Pk prov för den här gången och det gick väldigt bra. Imorgon är min handledare ledig och på torsdag verkar det inte hända något "spännande". Sen återstår bara att skriva klart alla inlämningsuppgifter som ska vara klara innan jul.

För att hålla mig vaken i några timmar till så gjorde jag iordning gott julgodis, blockchoklad med flingor..mums! Så senare ikväll ska jag och Linus ha lite tisdags mys.




Nu står dessa i kylen för att stelna till och om en timme är de redo att ätas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0