Vad hände med lördagsfilmen?

Idag har jag inte gjort något vettigt alls, visserligen har jag varit duktig som har tvättat, städat, diskat men mycket mer än så har jag inte gjort. Jag får trösta mig med att imorgon kommer jag allt ta tag i skolarbeten lite extra mycket, allt för att inte halka efter och behöva stressa.
Imorgon ska jag ner till friskis för att fotograferas kl tio och bilden kommer hängas upp på väggen tillsammans med alla andra värdar. Problemet är bara att jag vill träna mellan kl nio och tio, om jag kommer upp imorgon bitti det vill säga. Ingen smart idè att ta sitt fotografi helt röd och svettig med hår som står åt alla håll.

Nu hade jag önskat att det gick någon bra film på tv, men icke! Filmerna blir bara allt färre och för att inte tala om sämre. Nu visas de "bästa" filmerna mitt i veckan och då har man ju inte alltid tid/ ork att titta. Förut gick det ju bra lördagsfilmer på fyran, vad hände?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0