Varning för ett tjurigt fruntimmer

Louise vaknade på fel sida idag haha nejdå men av någon okänd anledning så har jag varit tjurig till och från under hela dagen. Morgonen började med ett träningspass kl 9-10 och därefter fortsatte jag vidare ner till stan. Dessvärre var det en sådan "jag passar inte i något" - dag vilket innebar att allt som jag provade satt fel, förutom en tröja från Lindex.. snygg och enkel.
Nu håller jag på och tillagar tacopaj inför ikväll, då ska vi till Förrådet och fira Henrika och Kristin som har fyllt/ fyller år. Det kommer bjudas på en hel del smaskiga maträtter, mitt och Henrikas bidrag blir då tacopaj. Hur kvällen slutar vet jag inte än, det beror på hur pass taggad jag känner inför en utekväll med massa dans. Blir det ingen dans så hittar jag säkert på något annat att sysselsätta mig med, Beck går ju på tv4+ ikväll!



Kjolen kostar 299 kr, linnet kostar 99 kr och de är båda från Lindex, jag köpte enbart linnet då jag inte visste när jag skulle få anvädning av kjolen. Riktigt snygg är det, men går under kategorin underkläder... men visst kan man ha den som festkjol?

Söt liten klänning/ linne från kappAhl för drygt 350 kr (om jag minns rätt)
Jag gillar verkligen den här typen av kläder men dessvärre är de alltid så dyra, därför lämnade jag den hängandes på galgen i butiken... kanske ångrar jag mig imorgon och hämtar hem den, vem vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0