Vilken natt

Vilken natt! Inatt hade jag verkligen problem med att hitta ro och sova, så jag satt uppe och tittade på Oskyldigt dömd på fyran mitt i natten. Det var helt klart ett avsnitt värt att sitta uppe för, men när programmet var slut och jag skulle släcka lampan fick jag för mig att det stod någon i rummet (Oskyldigt dömd och Beck brukar ha den effekten på mig om jag ser serien sent på kvällen/ natten). Det var ett mindre roligt ögonblick som snabbt ersattes av ett par i lägenheten ovanför som hade det vääldigt mysigt under en bra stund, då gick det ju inte heller att sova för de var inte tyst precis...

Nu är jag i all fall uppe och på bra humör, åt precis lite frukost och provade det nybakta brödet som faktiskt inte var så tokigt.


Resultatet


Kommentarer
Postat av: Sessan

hahahaha :D

gillar sista delen av ditt inlägg skrapt :P

2009-12-07 @ 19:20:49
URL: http://sessilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0