En söndag i Juli

I morser vaknade jag av en väldigt trevlig syn, Linus kom in med frukost på sängen. Inte varje dag man får det, riktigt lyxigt! När vi gjort oss iordning åkte vi till Barkarby och gick runt på outlet där. Har inte varit där på säkert ett år, men de brukar inte ha några roliga saker. Den här gången såg jag inte så mycket intressant heller, eller jo det finns en klänning från Whyred som jag fortarande undrar om jag gjorde rätt i att lämna kvar i butiken. Den kostar 800 kr och det tycker jag är mycket för en klänning, vill ju inte förvandlas till någon shopaholic nu inte hahaha
Vi får se hur jag gör med klänningen, kanske har jag redan glömt den imorgon. Visserligen kommer jag få tillbaka lite pengar av några personer, men hur viktig är egentligen en klänning? Jag får tänka på saken i några dagar och därefter ta ställning till om jag ska göra ett återbesök eller inte.
När vi hade tittat färdigt tänkte vi sätta oss ner för att ta en fika, men det var lång kö så vi åkte vidare. Mina fötter mådde inge vidare efter helgens äventyr och nu detta så vi åkte hem istället. Fy tusan för skavsår alltså!

Imorgon kallar jobbet återigen och lite senare ska även Linus åka tillbaka till skåne och sin vardag. Väldigt tråkigt, vill att han ska stanna längre men vi behöver båda pengar. Lill token har ju gått och bokat en tid för tatuering nästa måndag =P

Den här tatueringen vill han göra fast på ryggen
(axel till axel och sen ska den gå ner en bit ner längs ryggraden)


Nu är middagen klar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0