Fullbokat

Gårdagen var en uppbokad dag, som började med jobb mellan kl 9-16. Därefter hann jag precis träffa Cecilia för en liten promenad och massa prat. Det känns riktigt bra att hon är hemma igen, allt blir så mycker roligare då. 
När klockan närmadesig 18 bar det av till Morbror Kent och mina kusiner, dit kom även min faster hennes man ockå minstingen i kusin skaran. Men bara för att man är minst betyder det inte att man inte märks, vilken energi hon har. Efter att ha lekt kuragömma och kull i över en timme lurade vi med henne lite snällt att titta på en film iställer, och det blev Nalle Puh följt av Ice age. Det blev inte en allt för sen kväll då jag ska upp och jobba idag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0