Fynd

Nu är jag helt slut efter fyra timmars shopping, men trots att det är löning och mycket reor så är affärerna inte överbefolkade och tur är väl det. Jag och Linus vaknade runt nio tiden idag och sniglade oss upp ur sängen, vi tog god tid på oss att äta frukost och framåt tolv tiden var vi i Täby centrum, första stoppet. Där gjorde jag några fynd; köpte en kjol för 119 kr (iställer för 399kr) och underkläder för 204kr (iställer för 580kr). Jag var även på jakt efter att par svarta stuprörs jeans och efter lite beslutsångest blev det ett par svarta Filippa K jeans, visserligen är 900 kr för ett par jeans rätt billigt men vågar man verkligen lite på kvalitèn? Bara för att det är dyrare behöver det ju inte vara bättre men jag sparar ändå kvittot ifall att.
Linus fyndade även han ett par snygga jeans från Replay. När vi var nöjd med våra inköp åkte vi vidare till Kista centrum för att lösa ut Linus tröja som han hade lagt undan inne på MQ, den är riktigt snygg den också!

Ikväll ska vi också ut men för att orka med det måste jag vila en timme innan. Det lutar åt Debaser ikväll och fördelen men den här gången är att vi har en plan, har man inte det blir det jobbigt på vägen in då alla vill in på olika ställen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0