Ledig dag

Min lediga dag börjar närma sig sitt slut och sammanfattningsvis så har dagen inte varit så innehållsrik. Dagen började med att jag vaknade av mobilalarmet , hade ställt alarmet för att inte sova bort hela dagen .
När klockan vart 15 åkte jag med familjen till Kista för att äta middag och se på bio Till middag blev det en helt okej ceasar sallad och bio filmen var Harry Potter. Sist jag såg en Harry Potter film hamnade jag bredvid en liten kille som inte kunde engelska så bra, utan hans pappa fick översätta hela filmen (okej så illa var det inte, men det finns väl en svensk talande version också eller?) Den här gången fick jag inte heller någon vidare bra sittplats då jag hamnade framför några väldigt högljuda 11-14 åringar som fortfarande var inne i "din mamma" åldern. Lyckligtvis lugnade de ner sig när filmen började.

Filmen i sig var faktiskt väldigt bra, inte lika bra som boken men då skulle nog filmen blivit 6 timmar lång.
Under reklam snutten innan filmen såg jag fyra filmer som jag vill se, ett rekord faktiskt! Dessa fyra är; Sommaren med Göran, Twilight, Flickan som lekte med elden och Prinsessan. Nu när jag klickade in på sf´s hemsida såg jag även att Beck kommer visas på bio snart, är man en Beck fantast så är ju detta ett måste! Det tycks bli ett halvår av återkommande bio besök.

Nu sitter min Sötnos och tittar på Harry Potter nere i Hässleholm, ska fhöra vad han tyckte om filmen lite senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0