Roligt inlägg

Jag satt och läste igenom lite olika bloggar då jag kom att tänka på Ferhats roliga inlägg om Look a likes med några av oss från klassen.


Så här stod det i Ferhats inlägg;


Dags för ett look a like inlägg här på bloggen. Det är nämligen så här att i min klass finns det rätt många som är lik kändisar och det är helt sjukt faktiskt haha. Så här får ni några bilder på mina klasskamrater och de kändisar jag tycker de är lik. Därefter får ni väl kommentera och säga vilken av dessa ni tyckte var mest lik.
Det finns fler i klassen men de får komma upp nästa gång :D

Vi börjar med Anna som jag tycker är otroligt lik Nicole Walker från våra bästa år (days of our lives). Here:




 Sen har vi Louise som är lik Charlotte från Sex and the city:




Sofia som är lik fotbollspelaren Hanna Marklund:





Sen har vi Hanna som är ganska lik Nicole Scherzinger



...Sist men inte minst, jag. Sen jag gick i 6:an har alla sagt att jag (Ferhat) är lik Robbie Williams:



Gör ett besök på Ferhats blogg; www.Ferhat.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0