En månad kvar

Just nu känns det mindre roligt att behöva åka tillbaka till Sundsvall och plugget, självklart saknar jag många där och ser fram emot att få en bra utbildning men man har ju hunnit vänja sig här hemma i Stockholm igen. Det är nästan som man lever ett dubbel liv, man anpassar sig så snabbt när man skiftar mellan de två olika orterna och tur är väl det. Kommer sakna mitt jobb, mina vänner här och min familj men jag har underbara vänner där uppe också. 
En nackdel med mig är att jag är så dålig på att höra av mig och dem som inte känner mig kan missuppfatta det. Jag ska försöka jobba mer på detta och förbättra mig, vill inte mista kontakter med mina nyfunna vänner. 

Det är mindre än en månad kvar nu innan jag åker och strax efter mig åker Emilia ner till Malmö och börjar sin utbildning, det kommer gå galant. Ingen kan ju göra samma misstag som mig iaf..... glömma registrera mig. Det var på håret att jag miste min plats, snacka om bitter jag hade varit idag om det hade gått så illa.
Blev tvungen att lägga upp lite bilder från förr och nu, första två är från min och Cecilias tid på komvux. Då försökte mig på att plugga upp Matematik C från ett G till ett VG men det gick inge vidare. Lyckades i alla fall höja mig till ett VG i Naturkunskap B och Historia A.
Skolan från förr


 






 

Blivande sjuksköterskor (Nutid)

Hanna, Sophia, Ferhat och Filip


Henrika tösen

Kommentarer
Postat av: Brolle

Im so sexy, Im so hot and Im freaking know it soo-oo



glöm ej att vi ska springa spåret imorng om vi hiner innan vi börjar vina. Ska jag köpa en flasta på systemet vi kan dela på?

2009-07-29 @ 00:06:26
URL: http://sessilutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0