Dyra tider

Slutade jobbet för en timme sen och nu sitter jag spikad framför tvn någon timme framåt då det är Mördarens profil på tv4 fakta, väldigt fascinerande hur de lyckas hitta den skyldig med så få bevis. Samtidigt tittar jag också på några olika mobiler och jag har faktiskt hitta några intressanta modeller. Min nuvarande mobil är helt värdelös, den stängs av titt som tätt. Kanske dags att köpa en ny mobil, hur tråkigt och dyrt det än kan bli. När jag tittar efter en mobil så tittar jag enbart på modell och färg, jag har ingen aning om vad t ex 3g är, med andra ord har jag ingen koll på vad som är bra eller inte. Självklart köper jag inte en dålig mobil igen, utan tänker låta pappa och Linus titta igenom mina förslag. Antagligen kommer jag få nedslag, då får jag väl leta fram min gamla Nokia 3310 hehe


Dessa två LG modeller gillar jag                 

       
KP500 och GW520

GW520 har ju tangentbord något som jag är osäker på om jag gillar eller inte, kan ju vara lättare om man ska skicka sms eller helt tvärt om, blir istället ett störande moment. Men gillar som sagt modellen på denna och den är favoriten hittills. Vad gäller KP500 så verkar den relativt enkel och inte för att tala om billig, men då är den antagligen inte så bra. Den har inte 3g, något som mobilen måste ha? Sen är jag alltid lite tveksam till touch mobiler eller så är det bara en vanesak, man lär sig hantera mobilen med tiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

power to the old nokia 3310, yeey!! :D

2009-07-22 @ 21:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0